De laatste loodjes - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van paulaenroel - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van paulaenroel - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: paulaenroel

01 Augustus 2011 | Nederland, Wijchen

Lieve allemaal!

Het begint nu echt op te schieten.. De visa zijn binnen, de backpacks gekocht, alle inentingen hebben we gehad en zelfs het afscheidsfeestje is al weer achter de rug.

De hele middag en avond/nacht hebben we mensen over de vloer gehad die er een super mooi feestje van hebben gemaakt. Het was druk en erg gezellig, zoals de foto's laten zien! Iedereen bedankt voor een geweldige dag! En ook voor alle leuke kaartjes, telefoontjes en smsjes van de mensen die niet aanwezig konden zijn..

We hebben een hele leuke film gekregen, waarvan de link onderaan dit stukje is geplaatst, zodat iedereen kan meegenieten van het eindresultaat waar Geertje en Nicole hard aan hebben gewerkt. We zullen hem tijdens de reis nog vaak bekijken en terugdenken aan ons leventje in Nederland.

Nu de laatste dagen in zicht zijn, moeten we nog wat laatste dingetjes gaan regelen en gaan beginnen met het pakken van onze spullen. Dat wordt nog ff puzzelen, aangezien alles voor die lange tijd in 1 grote rugzak moet passen.. Dus, bye bye make up, mooie kleren en te veel paar schoenen.. Je moet er iets voor over hebben, haha. We hebben morgen nog wel een lekkere maaltijd met boerenkool en worst in het verschiet, zodat we nog even kunnen genieten van Hollandse kost.

En dan natuurlijk, last but not least, we moeten iedereen om ons heen gaan missen.. Gelukkig bestaan er tegenwoordig genoeg middelen om contact te houden, dus we gaan mailen, skypen, smsen, bellen en berichten plaatsen op deze site. Zo kunnen we jullie op de hoogte houden van al onze belevenissen en kunnen wij op de hoogte blijven van alles wat hier gebeurd!!

Nog even ter info:
We vliegen donderdag om 21.15 vanaf Dusseldorf naar Moskou en dan is de reis echt begonnen!

De link voor het filmpje!!

• 31 Juli 2011 - 23:09

Hans En Anet:

Hoi Roel en Paula

Wij wensen jullie natuurlijk 'n hele mooie reis en veel plezier...
    Geniet ervan het is voorbij voor je 't weet

Groetjes Tante Net en Ome Hans X X X

• 01 Augustus 2011 - 16:36

Sigrid:

Vooral voor Roel zal het afscheid van zijn make-up zwaar zijn zeker :P

Heel veel plezier en geluk op jullie mooie reis!
    Ik hou jullie in de gaten..

Liefs,
    Sigrid

• 01 Augustus 2011 - 21:07

Peter En Joke:

Hoi Roel en Paula,

Het was een heel leuk afscheidsfeest, we gaan jullie zeker missen en voor ons
    zal dat zeker op de maandagavond zijn en voordat ze gaan pokeren zullen jullie zeker
    onderwerp van het gesprek zijn.
    Peter en ik en natuurlijk wes en jake wensen jullie een hele goede reis en heel veel plezier.
    Geniet ervan en kom vooral gezond weer terug.

Liefs joke en peter xxxx

• 02 Augustus 2011 - 09:48

Tante Ellen:

Dag Paula en Roel,

Fijn om jullie reis te kunnen volgen. Helaas heb ik door de nachtdienst niet op jullie feest kunnen zijn, maar ik ben benieuwd naar het eind resultaat van Nicole en Geertje. Dat moet inderdaad een geweldige klus geweest zijn, zowel het voorwerk als het in elkaar monteren.
    Ik wens jullie voor nu veel goeie ingevingen bij het inpakken en een hele goede start.
    Lieve groet, tante Ellen

• 02 Augustus 2011 - 20:27

Theo En Ans:

Hoi Paula en Roel.
    Ja, hoor de laatste loodjes, nu begint het werkelijkheid te worden en aan de foto's te zien hebben jullie er een leuk feestje van gemaakt, gezellig toch.
    De lunch was de laatst ook gezellig en lekker natuurlijk. Paula ik moet je eerlijk bekennen ik mis je nu al, maar ik kan niet anders wensen, dan dat jullie een geweldige mooie wereldreis zullen hebben en dat alles maar ook alles goed zal gaan, doe voorzichtig en we blijven jullie volgen via de site, heel benieuwd hoe het allemaal zal verlopen. By, by, zal je missen.
    Liefs Theo en Ans.

• 03 Augustus 2011 - 14:03

Jo & Riet Willemsen:

Hallo Roel en Paula,

We wensen jullie een geweldige tijd toe, lijkt me allemaal erg spannend!!! Geniet er vooral van en kom gezond weer terug!!

• 03 Augustus 2011 - 18:19

Tante Elly:

Roel en Paula een fijne reis wensen wij jullie toe.Groetjes.

• 03 Augustus 2011 - 21:22

Ome Toon En Tante Pe:

We wensen jullie een hele fijne wereldreis en geniet er maar van.

Veel geluk jullie.

GRT Toon

• 04 Augustus 2011 - 11:12

Emile:

Lieve Paula, beste Roel,
    Thanx voor het mooie feestje.
    Vandaag is het dan echt zover! Het vertrek op zo'n grote lange reis is iets magisch en een ervaring op zich. Ik hoop dat jullie een fanastische en heerlijke reis tegemoet gaan! Geniet met volle teugen van alle bijzondere ervaringen onderweg en van elkaar!
    Ik zal je missen Paula, liefs, Emile

• 07 Augustus 2011 - 13:36

Tinie En Wilma:

Hoi Roel en Paula,

Hartlijk dank voor jullie bloemstuk en kaartje, echt heel erg mooi !!!

Het feest was als verwacht heel gezellig, we hebben ons goed vermaakt.
    Veel foto's gemaakt dus die heb je nog van ons tegoed.
    We hebben nog geproost op jullie en ook nog maar een afterparty op de
    panhuisweg gehouden :-)

We hebben gehoord dat jullie goed in Moskou zijn aangekomen. Wij wensen
    jullie alvast heel veel kijkplezier in de trein naar Beijing !!!

Veel liefs van ons