Het begin - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van paulaenroel - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van paulaenroel - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: paulaenroel

26 Mei 2011 | Nederland, Wijchen

Wij, Roel en Paula, gaan op reis!!

Via deze site willen we jullie op de hoogte houden van alles wat we gaan zien en meemaken.

Het begin hebben we al geboekt: 4 Augustus vliegen we naar Moskou om daar onze reis te vervolgen met de Transmongolie Express. We hebben 2 tussenstops. De eerste in Irkoetsk (Rusland, aan het Baikalmeer) en de tweede in Ulaanbataar (Mongolie).

26 augustus komen we aan in Bejiing en vanaf daar bepalen we steeds ter plaatse onze planning..

Onze voorlopige planning is om na Rusland, China, Taiwan, Hong Kong, Vietnam, Laos, Cambodja, Thailand, Kuala Lumpur & Singapore, Indonesie, Australie en Nieuw-Zeeland aan te doen.

We zien vanzelf of we dit schema in de loop der tijd aan moeten gaan passen, maar dat is uiteraard geen probleem.

Hopelijk vinden jullie het leuk om ons via deze manier te gaan volgen!

Groetjes, Paula & Roel

• 22 Juni 2011 - 17:56

Tante Elly:

Ik ga jullie op deze site volgen en het duurt nog
    even voor jullie gaan maar bij deze wensen we jullie
    een goede reis.
    30 juli komen wij niet maar een gezellige dag gewenst.
    Groetjes uit DEEST

• 22 Juni 2011 - 20:44

Bert:

Nog 43 dagen! Dat lijkt lang, maar eerst gaan wij nog naar Noorwegen.
    Wanneer wij dan eindelijk terug zijn, is het bijna feest bij jullie,
    En dan is het niet eens een week meer.
    Geniet van je laatste dagen werken, en je tussendoortje naar Stefan....
    Wordt vervolgd.

• 23 Juli 2011 - 10:17

Jeannette:

Hoi Paule en Roel,

Hier even een berichtje uit Heemskerk. We wensen jullie een hele goeie reis toe en toevallig kregen we van de week 2 kaarten binnen van een tafeltennismaatje van Ruud eentje uit Beijing en eentje uit Shanjhai. Hij had in Peking per fiets 3 dagen de stad verkend en was in Shanjhai met de zweeftrein geweest , hij schreef dat je zeker een week nodig hebt om alles is in 1 stad te bezichtigen en als je leest wat hij allemaal heeft gezien en heef t gedaan, dan ben ik best wel een beetje jaloers op jullie, want het lijkt me daar geweldig.

Groetjes en tot over een half jaar.

Ruud,Jeannette,Marissa en Rick.

• 08 Augustus 2011 - 10:31

Karin Scholten:

Heel veel plezier......................Ik ga jullie volgen hoor;-)

• 22 Augustus 2011 - 10:29

Gerard En Connie :

paula, leuk om jullie te kunnen volgen op jullie grote reis.
    veel plezier en geniet van al het moois dat je tegenkomt.

gerard en connie laurensen